sobota, 16 stycznia 2016

powitanie

                            


 W moim pierwszym poście chciałbym napisać parę faktów o sobie. Mam na celu przedstawienie bardziej swojej osobowości, może znajdziecie jakieś podobieństwo do siebie. Jest to nasze pierwsze spotkanie i myślę, że już teraz uda mi się zdobić paru obserwatorów. W każdy zostawiony link wchodzę, chyba że jest to promocja własnego bloga.


1.Mam na imie Kinga.
2. Lubię bardzo kwiaty moje ulubione to róże i bez.
3. Nie mam ulubionego zespołu.
4.Moją przyjaciółkę poznałam w przedszkolu, i nadal mam z nią  kontakt. 
5.Mam psa.
6. Moje ulubione filmy to - Trzy metry nad niebem, wszystkie części Zmierzchu.
7.Bardzo lubię piec i gotować.
8.Nienawidzę chamskich ludzi.
9.Lubię czytać ciekawe książki.
10.Lubię jeździć na rolkach, rowerze, deskorolce.
11.Lubię spędzać wolny  czas z moimi przyjaciółmi.
12.Bardzo się boje pająków nie na widzę ich.
13.Moimi ulubionymi kolorami są: Czarny, zielony, miętowy, i biały.
14.Bardzo lubię sorbety.
15.Moją ulubioną fryzurą są rozpuszczone włosy.
16.Noszę okulary.
17.Mam rodzeństwo.
18.Moim ulubionym owocem są truskawki.
19.Bardzo mi się podoba imię Łucja.
20.W przyszłości bym chciała zostać kosmetyczką ale jeszcze nie jestem pewna.
21.Bardzo lubię orzeźwiające zapachy.
22.Lubię pływać.
23.Myślę że woda to mój żywioł.
24.Bym chciała czarować i czytać w myślach.
25.Lubię sobie malować paznokcie.
26.Lubię wychodzić na dwór po burzy wtedy jest świeży zapach powietrza.
27.Czasem lubię powspominać dawne czasy.
28.Uwielbiam nosić naszyjniki.
29.Lubię grać w siatkówkę i piłkę nożną.
30.Staram się być pomocna.

 Mam nadzieję, że wam się spodoba. Jednak chętnie przeczytam wasze fakty, którymi musicie się pochwalić w komentarzu. :D

12 komentarzy:

  1. Okay, więc 5 faktów o mnie:
    1. Wiktoria
    2. Bloguję od 3 lat
    4. Interesuję się DIY, filmem, fotografią,kocham książki, czasami piszę opowiadania (tylko dla siebie)
    5. Również noszę okulary, moja ulubiona fryzura to też rozpuszczone włosy, ale mam ich tak mało, że brzydko wyglądają gdy są dłuższe niż do połowy żeber, więc cały czas muszę je ścinać :/

    DODATKOWY FAKT:
    Już Cię lubię, podobnie jak tego bloga,którego lecę zaobserwować!

    Pozdrawiam!
    reallylovediy.blogspot.com

    P. S. Sliczny design!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sie cieszę jeśli byś chciała wiedzieć kolejny post w sobotę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyłącznie mamy coś ze sobą związanego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog i fakty. Ja tez lubię piec, nienawidzę pająków, lubię czytać książki, jeździć na desce, sorbety, rozpuszczone włosy...♡. Życzę powodzenia w blogowaniu.
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo zaciekawiona.Nie dość ze piękny z wyglądu to jeszcze ciekawy. Czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo sie cieszę wyczekuj następny post w sobotę pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Również bardzo lubie bez <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe fakty! Zapowiada się bardzo ciekawie. Już nie mogę doczekać się następnego posta. Ja również kocham czytać książki i bardzo lubie bez. Życzę ci powodzenia w blogowaniu. Obserwuje i liczę na to samo :) Zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ci dziękuję napewno zobaczę twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeżeli masz ochotę na ciekawe książki, zapraszam do mnie, zrobiłam post na temat jednej pisarki i jej dzieł :)

    http://letroniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń