sobota, 23 stycznia 2016

Przyjaciel


       

      Musisz iść z rytmem ulicy, trzymać z tymi, na których możesz liczyć!
 Bo przyjaciel to prawdziwy skarb, maluje nam
świat tysiącami Barw.
 Przyjaciel rozja
śnia nam ciemne dni. Przyjaciel, którym jesteś ty, kiedy   krzyczysz, wszyscy cię słyszą, kiedy szepczesz tylko ci najbliżsi cię słyszą. Kiedy milczysz, słyszy cię twój najlepszy przyjaciel.
Jeśli prawdą jest, że śmiech to zdrowie , to dzięki moim znajomym będę żyła wiecznie .
S
ą tacy, którzy idą z Tobą, są tacy ludzie, którzy nigdy nie zawiodą.
Przyjaciel to taka osoba ,
że na jej widok z chęcią wyciągasz słuchawki z uszu .
Przyjaciel - kto
ś, przed kim można głośno myśleć.
S
ą ludzie dla których potrafię być miła i uczuciowa. ale to tylko kilka osób - Ci najważniejsi.
Gdy Przyjaciół tylu wspaniałych masz, z wszystkim sobie rad
ę dasz.
Lubi
ę osoby, którym mogę powiedzieć: Pamiętasz­.
Przyjaciel to ten, który pozwala ci by Wariatem do ko
ńca !
S
ą takie osoby na których widok, japa mi się od razu cieszy.
Bo przyja
źń jest jak stara ulubiona rzecz. Ma wiele wad, ale nigdy nie chcesz jej wyrzucić.
Jak to dobrze mie
ć kogoś , kto zamiast mówić ' będzie dobrze powie nie będzie dobrze , ale jesteś na tyle silna , że sobie z tym poradzisz.
Wiesz kim jest przyjaciel ? Kim
ś kto potrafi wytrzymywać z Tobą 24 h a mimo to jest mu mało, ktoś kto wie o Tobie wszystko a mimo to siedzi obok i Cię kocha.. Ktoś kto jak zobaczy Cię z płaczem pierwsze słowa jakie powie to  kogo mam zjechać ? - Chodź pomogę Ci. Podaj rękę.
- Ale..
- No dalej, zaufaj mi.
- Ale jak co
ś pójdzie nie tak, Ty też..
- To spadniemy razem !
Przyjaciel to kto
ś, kto pozwala mi być taką, jaką jestem i nie myśli, że jestem niespełna rozumu.
- Albo ja, albo oni.
- Oni. Wiesz dlaczego ? Bo nigdy nie postawili mnie przed takim wyborem.
Umiej by
ć przyjacielem, a znajdziesz przyjaciela.
Tu wła
śnie chodzi o to, by mieć wokół tych, co są cenniejsi niż złoto
sama obecno
ść przyjaciela, jest bezcenna.
Zimno. Przydałoby si
ę jakieś 36,6°C koło siebie.
Kiedy
ś jak się kogoś nie lubiło to się spychało go ze schodów teraz wystarczy usunąć z listy znajomych na  Facebooku.
Ka
żdy chce mieć przyjaciela, a nikt nie myśli, co robić, aby nim być.
Nigdy nie walcz o przyja
źń. O prawdziwą nie trzeba, a o fałszywą nie warto.
Osob
ę mądrą poznasz po tym, że gdy ty wytkniesz jej błędy, ona zaśmieje się i przyzna ci rację.
To jest właśnie moim zdaniem prawdziwy przyjaciel.



 A wy co myślicie na ten temat pochwalcie się koniecznie w komentarzu  pozdrawiam.

30 komentarzy:

  1. Świetny post :* Ja dopiero zaczynam z blogowaniem więc jak chcesz to zapraszam http://ooptymistyczniee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje napewno zajrze do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mądre słowa :> ♥. Fajny pomysł na posta! Przyjaciel to ważna osoba, zwłaszcza w okresie dojrzewania, ale nie tylko.
    mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę sie ze mój post ci sie spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjaciel nie stawia Cię przed wyborem, rozumie wszystko i jest gdy gdy tego potrzebujesz.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(Jako; Alek Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialnie napisany post! :)
    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie napisany post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mądry, dający do myślenia post ;)

    Zapraszam! KLIK~martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz super styl, to co piszesz przypomina wiersz, bardzo mi się podoba.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post. Mądrze napisane
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. I used google translator in order to fully understand, but as I can understand, is a text about friendship, and that's so nice of you! <3

    I'm following you, I hope you can follow me back <3


    mirukucream.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny post. zostaję na dłużej i zapraszam do mnie :) !

    NOWY POST A W NIM KONKURS! ZAPRASZAM :*
    http://czarnotowidze2.blogspot.com/2016/01/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post ^^ Wspólna obserwacja, daj znać ;)
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny post,obserwuję ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Teraz niestety trudno znaleźć przyjaciela ale takiego prawdziwego :)

    Nowy post na blogu ¦ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  17. To na pewno ktoś kto w każdej sytuacji jest z Tobą szczery ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz ładny nagłówek :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dobrze napisany post, dla mnie przyjaciel to osoba, która mnie rozumie i wspiera, a ja ją :)

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : ) carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyjaźń jest na całe życie, więc warto o nią dbać :)
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zaobserwuj i zawiadom na blogu :) Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. swietny wpis<3
    obserwuję, czekam na rewanż:) buziaki:*
    zapraszam do siebie^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawie napisane, zupełnie inaczej niż na innych blogach. Podoba mi się! Przyjaciel to na prawdę ważna osoba.
    Pozdrawiam ciepło (:
    ~Zwykła dziewczyna

    OdpowiedzUsuń