sobota, 30 stycznia 2016

Filmy, które polecam



                           
       

Dzisiaj do was przychodzę z postem  o top 10 filmach które chcę wam polecić
Może niektórym te filmy które chce wam przedstawić się nie spodobają ale mam nadzieję że nie powinno być takich osób.
Więc zaczynamy .

                          ZMIERZCH
Jest to film o dziewczynie Izabelli Swan która nie może znaleźć miejsca w swoim życiu. Gdyż nagle  spotyka tajemniczego chłopaka Edwarda Cullenna, lecz bohaterka nie zdaje sobie sprawy że znajomość ta wstrząśnie jej życiem i zmieni je na zawsze. Zrealizowana z rozmachem historia o zakazanym, burzliwym i niebezpiecznym romansie młodego wampira i śmiertelniczki. Dalsza historia jest pokazana w 4 innych częściach.





                   ASYSTENT WAMPIRA

Jest to film o Młodym chłopcu  imieniem Warren, gdy spotyka na pokazie "Dziwaków" tajemniczego mężczyznę, który okazuje się być wampirem. Po serii pewnych wydarzeń, Darren musi porzucić swoje dotychczasowe życie i ruszyć w dalszą drogę z Cirque du Freak i stać się wampirem.
I udawać że nie żyje i pożucić swojego przyjaciela.                  



           TRZY METRY NAD NIEBEM
Jest to historia o Babi która jest spokojną studentką i Hache który jest porywczy i gwałtowny. Jednak między nimi narodzi się niekonwencjonalna miłość opatrzona walką większą niż się spodziewali.
Moim zdaniem ta historia jest bardzo fajna lecz też smutna.
Możemy więcej dowiedzieć się w drugiej części czyli „Tylko ciebię chcę

                   WIECZNIE  ŻYWY

Ten film opowiada o wspaniałej miłości pomiędzy  młodym zombie o imieniu R, który w wyniku zbiegu wydarzeń zakochuje się w narzeczonej jednej ze swoich ofiar. Staje się to u niego powodem wielu rozterek uczuciowych, a także o naturze moralnej. Ich związek będzie przyczyną istotnych zmian dotyczących nie tylko R, ale także całego społeczeństwa jego martwych pobratymców.



                     ZŁODZIEJ PIERUNA

Ten film jest fantastyczno-przygodowy  młody chłopak odkrywa, że jest potomkiem greckiego boga i wyrusza w niezwykłą podróż, by zapobiec wojnie między potężnymi bogami, która może zagrozić przyszłości świata.


                
                                AVATAR
Ten film " opowiada historię sparaliżowanego byłego komandosa, który dostaje szansę odzyskania zdrowego ciała. Musi jednak wziąć udział w specjalnym programie militarnym o nazwie Awatar.


                              
                   SKOK PO MARZENIA
Piętnastoletnia Moondance po śmierci ojca mieszka ze swą ekscentryczną matką. Próbuje odnaleźć własne miejsce w świecie, ale nie jest to łatwe – zwłaszcza na polu kontaktów towarzyskich gdyż nagle jadąc spotyka niesamowitego konia więcej dowiedzcie się sami oglądając ten fantastyczny film.




                       HARRY POTTER

W dniu jedenastych urodzin Harry dowiaduje się, że jest czarodziejem. Czeka na niego szkoła magii pełna tajemnic gdy do niej trafia zaczynają się dziać dziwne rzeczy.



                              TITANIC 
Rok 1912, brytyjski statek Titanic wyrusza w swój dziewiczy rejs do USA. Na pokładzie emigrant Jack przypadkowo spotyka arystokratkę Rose w której się zakochuje.



                              STEP UP
Tyler zostaje skazany na prace społeczne w szkole artystycznej. Czuje się tam nieswojo, dopóki nie poznaje pięknej studentki Nory. 

     
A wy macie jakieś filmy godne polecenia z miłą chęcią zobaczę  pochwalcie się koniecznie w komentarzu




25 komentarzy:

  1. świetne filmy i ogólnie pomysł na posta. Oglądałam ,,Trzy metry nad niebem" i drugą część. Również mogę polecic:) bardzo fajny film. Chętnie obejrzę ,,Wiecznie żywy". muszę to zapisać. haha.

    U mnie nowy post: TODAYISTHEEND.BLOGSPOT.COM - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 metry nad niebem i Harry Potter <3


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam Love, Rosie! Jest super. Mogłabyś bardziej zwracac uwagę na jakośc zdjęc. :)
    http://luulublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. "3 metry nad niebem" i "Step up" - uwielbiam te filmy. Moim zdaniem fajnie byłoby gdybyś zmieniła wygląd bloga na bardziej przejrzysty. :)
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Większość z tych filmów oglądałam;) Fajny pomysł na post:)
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tego zestawu stawiam na Titanica :D

    / chodzmypopoecic.blogspot.com
    +obserwujęęęę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę fajne filmy, w wyżej wymienionych najbardziej lubię Step up. :D
    Wspólne obserwowanie?
    Zapraszam: KALA

    OdpowiedzUsuń
  8. O jejku uwielbiam Wiecznie Zywego, oglądałam go kilka razy i nigdy mi się nie znudzi!

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako;alek mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ze swojej strony chcę dodatkowo polecić Igrzyska Śmierci. :)
    Pozdrawiam cieplutko. ♥
    __
    Zapraszam na swój blog i zachęcam do obserwacji (odwdzięczę się tym samym):
    ARIZOONS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tych filmów to tylko znam Tytanica :D

    Nowy post na blogu :) Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Większość z tych filmów oglądałam, ale obejrzę te, które są dla mnie czymś zupełnie nowym.
    Radziłabym zmienić czcionkę, bo ta nie obsługuje polskich znaków.

    Zapraszam do nas
    enjoy-lifeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. serię step up wielbię ^^
    obserwujemy?:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Step up oraz trzy metry nad niebem - piękne filmy , uwielbiam je :)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. super filmy ;) trzy metru nad niebem cudowny.

    wspólna obserwacja? :) ja już obserwuje :) liczę na rewanż :) pozdrawiam :*

    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne filmy! Trzy metry nad niebem to mój ulubiony. Oglądałam go chyba z 5 razy i mi się nie znudził. A oprócz tego czytałam książkę. Pozostałych nie oglądałam ale mam nadzieję, że w najbliższym czasie znajdę czas aby je obejrzeć. Obserwuje i liczę na to samo :) zapraszam do mnie z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne filmy. Do "Zmierzchu" mam szczególny sentyment. Uwielbiałam ten film, byłam prawdziwa fanką książek i filmów. Teraz juz mnie to nie kreci lecz sentyment został.

    velvetheart96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Większości filmów, które tu podałaś, nie znałam :] Ale ciekawie się zapowiadają :)) Ja mogę polecić film 'Masz wiadomość', 'Miłość jak narkotyk' oraz 'Kiedy Harry poznał Sally' - uwielbiam te filmy!
    Zapraszam do mnie : always-be-a-cat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pewno obejrzę te filmy które mi poleciłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Po tym poście zauważyłam, że chyba jesteś zwolenniczką filmów o wampirach :) Kocham Step Up, Channing Tatum jest moim zdaniem jednym z najlepszych (i oczywiście najprzystojniejszych!!!)aktorów :)
    Od siebie mogę polecić film "Co ty wiesz o swoim dziadku?" z Zaciem Efronem i Robertem DeNiro, przegenialna komedia ^^
    Polecam również film "Służące" z Emmą Roberts. Poruszający film z nutą humoru :)
    pozdrawiam,
    http://mlodytezczlowiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kojarzę wszystkie filmy, ale niektóre niestety nie oglądałam. ;)

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja polecam wszystkie częsci dziewczyn z drużyny :D


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Prawie wszystkie filmy widziałam i wszystkie bardzo fajne! Trzy metry nad niebem jeszcze nie oglądałam ale widać i po twoim poście jak i po komentarzach że film jest naprawdę dobry!
    Pozdrawiam Cię i zapraszam również do siebie na bloga:
    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń