piątek, 12 lutego 2016

10 trików ułatwiających życie dziewczyn

 Spośród wszystkich, które do tej pory usłyszałyśmy a były ich dobre setki oraz z tych z własnego doświadczenia wybrałam 10, które zdecydowanie ułatwiają codzienne życie.

 1. Jeżeli macie problem z trwałością perfum to na wybrane miejsca posmarujcie wazeliną kosmetyczną i dopiero potem spryskajcie się danym produktem.



 



2. Jeżeli macie problem z twardą kredką to podgrzejcie ją pod zapalniczką gwarantuję, że uzyskacie efekt żelowej kredki.


 


3. Marzysz o intensywnym kolorze na paznokciach to przed nałożeniem wybranego koloru  pokryj je  białym lakierem - pięknie "podbije" wszystkie barwy i sprawi, że będą neonowe.


 
  
4. Nie maż różu do policzków zastąp to matową pomadką o różowym kolorze a w dodatku rozprowadź szminkę też na usta świetnie się będzie komponowała z twoją twarzą.
 
 
 5. Nie masz lokówki nic nie szkodzi zastąp ją prostownicą na dodatek będziesz mogła prostować
 i kręcić włosy.











6. Jeżeli chcesz żeby szybko wyschły ci paznokcie włóż je do lodowatej wody.





7. Jeżeli zabrakło ci suchego szamponu to zastąp go pudrem efekt będzie bardzo podobny.


8. Jeżeli jesteś w miejscu publicznym i nagle czujesz, że coś wyszło na twarzy i nie mamy żadnego korektoru to użyj żelu antybakteryjnego i nałóż go na palec i rozprowadź na pryszcza.
 
9. Jeżeli jesteśmy na mieście i nagle zaciągnie się nam skórka to nie wyrywajcie jej tylko posmarujcie ją pomadką nawilżającą.

  

10. Gdy macie niepotrzebną szminkę to nie wyrzucajcie ją tylko zeskrzybcie trochę produktu i rozpuszczie z wazelina nad świeczką w łyżce i potem przełóżcie to do jakiegoś niepotrzebnego małego pojemniczka.
 
 


Mam nadzieję, że te triki wam ułatwia trochę w życiu koniecznie podzielcie się wy jakie macie triki bardzo chętnie je wy testuję.

13 komentarzy:

  1. Świetne pomysły i triki, niektóre nawet znałam! :D Ale nowością do przetestowania jest pierwszy trik! :)
    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetne pomysły :) Koniecznie muszę wypróbować "trik" nr. 6.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  3. Na prawdę świetne triki, na pewno skorzystam!
    Może obs za obs?

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne triki :D O połowie zupełnie nie miałam pojęcia ,więc z chęcią wypróbuję :)
    http://wikaandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe triki, szkoda, że zdjęcia są takie malutkie, gdyby były większe to blog byłby bardziej estetyczny ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne pomysły, najbardziej mi sie spodobał ten z paznokciami do zimnej wody, nie wiedziałam że to działa
    http://16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Nominowałam Cię do Liebster Blog Award! Więcej szczegółów znajdziesz na moim blogu :)

    ♥ Mój blog - klik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne pomysły ;)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne pomysły, zawsze się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny przydatny post ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O większości trików wiedziałam, ale ich nie używałam. Ja używam: popryskanie szczotki perfumem :D
    ♥♥♥
    Mogę prosić o zajrzenie na mojego bloga i (może) zaobserwowanie go? Dopiero zaczynam :D
    mój blog

    OdpowiedzUsuń